Sprawdź co piszą o Twojej firmie lub produkcie

Monitorujemy największą liczbę polskojęzycznych wypowiedzi:

Monitori Intelligence

Monitori Intelligence to wykwalifikowany zespół analityczny świadczący kompleksowe usługi, związane z badaniami treści internetowych. Nasze badania rozpoczynamy od dogłębnego poznania i omówienia potrzeb klienta. Wstępna analiza i przejrzenie treści publikowanych w internecie pozwala na dostosowanie raportu do potrzeb odbiorcy. Komunikacja z klientem i dostarczenie kompleksowej odpowiedzi na pytania to nasz priorytet.

Punktem wyjścia do naszych analiz są wyniki monitoringu z systemu Monitori. Publikowane treści są czytane i ręcznie opisywane przez wyspecjalizowanych koderów, którzy szybko i skutecznie określają sentyment danej wypowiedzi, w odniesieniu do założeń badania. Oprócz sentymentu, wzmianki kategoryzowane są także pod względem ich zawartości i autorów, aby jak najpełniej odpowiedzieć na pytania zawarte w briefie. W ten sposób opisane wpisy trafiają do doświadczonego analityka, który przygotowuje szczegółowy raport.

Obszary badań

  • Marka/produkt w sieci

    Chcesz dowiedzieć się co mówi się o Twojej marce lub produkcie w sieci? Nie wiesz na co zwracają uwagę Twoi klienci? Zależy Ci na poprawieniu jakości i zwiększeniu sprzedaży? Zamów raport dogłębnie analizujący Twoją markę lub produkt, a my dostarczymy Ci niezbędnej wiedzy wraz z rekomendacjami.

  • Audyt konkurencji - raporty porównawcze

    Chcesz poznać swoją konkurencję – dowiedzieć się kiedy, gdzie i jak działa w sieci? Audyt konkurencji dostarczy Ci niezbędnej wiedzy na temat słabych i mocnych stron Twoich konkurentów.

  • Wyszukiwanie i analiza grup docelowych

    Szukasz influencerów do współpracy? Chcesz dotrzeć do konkretnych, wpływowych grup, spełniających różne kryteria takie jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania czy zainteresowania? Zgłoś się do nas! Zidentyfikujemy dla Ciebie liderów opinii.

  • Poszukiwanie insightów

    Poszukujesz insightów na temat Twojej grupy produktowej? Zależy Ci na dotarciu i uporządkowaniu treści, które nie są ogólnodostępne, ale stanowią cenne źródło wiedzy dla Twojej marki? Zamów raport insightowy, a my postaramy się znaleźć informacje, które pozwolą Ci na udoskonalenie Twojego produktu i dostosowanie go do potrzeb klienta.

  • Analiza kampanii/konkursu

    Za Tobą kampania, a Ty chciałbyś zmierzyć jej efekty? Zorganizowałeś konkurs oparty na hashtagach i nie wiesz jak szybko dotrzeć do wszystkich osób, biorących w nim udział? Zgłoś się do nas, a my zajmiemy się całościowym podsumowaniem akcji.